Shuttle Naar De Luchthaven Van Antwerpen [Anr] Van / Naar ... - A-taxi  thumbnail

Shuttle Naar De Luchthaven Van Antwerpen [Anr] Van / Naar ... - A-taxi

Published Jul 13, 23
10 min read

Luchthavenvervoer Antwerpen - A-taxi

En zo was heel snel geregeld dat beide dames ook mee mochten naar de Efteling. Nadat dit alles geregeld was ben ik met mijn fiets naar de rijwielwinkel geweest om er een kilometerteller op te laten zetten, dat leek mij wel handig om te weten hoe ver ik gefietst heb en wanneer ik om moet draaien richting huis, voor de accu leeg is en ik op eigen kracht niet thuis kom.

Gelukkig is dat nu allemaal goed geregeld, de fiets is nu goed verzekerd en ik heb ook pechhulp voor onderweg. Ik kan dus met een gerust hart gaan fietsen...... moet het wel weer fietsweer worden want nu is het niet veel soeps. Daarna richting Mickey gefietst maar eerst even langs geweest bij de dagbesteding om te horen wat de dames Nel en Margriet er van vonden dat zij mee naar de Efteling mochten (Luchthavenvervoer Antwerpen - A-Taxi).

De taxi kwam pas om 2 uur i. p.v. half 2 en we moesten nog mensen op gaan halen en onderweg af zetten. Dus we hebben een lang ritje gehad. Maar goed dat we besloten hadden om hem al vroeg te bestellen. De chauffeur was wel heel erg aardig hoor, hij heeft er voor gezorgd dat wij netjes aan het begin van de Boulevard werden afgezet, zodat Fleur geen heuvel op hoefde te rollen, we hadden vlakke weg.

Ik zag overal mooie fotoplekjes en vroeg aan omstanders of zij een foto wilde maken zodat Fleur en ik er samen op kwamen. Als tegenprestatie moest ik vaak een foto maken van de anderen, en zo hielpen we elkaar. Ik had het gevoel dat wij de fotografen later op de dag nog eens zouden ontmoeten......antwoord volgt nog J We zijn een eind over de boulevard gereden en in een gekke bui hoeden gepast en zelfs eentje gekocht....of ik hem ooit op ga zetten.....in Israël??? Mensen die bekend zijn op de boulevard, we zijn gereden tot aan de bronzen beelden, leuk zijn die! Daarna omgekeerd en de hele boulevard terug gereden en gerold en aan het eind hebben we iets gegeten.

Die zou ons om 19. 00u ophalen om ons naar het circustheater te brengen, dat was voor Fleur makkelijk dan een eind rollen. De taxi kwam om 19. 15u en we hadden een hele gezellige chauffeur. Zijn mond heeft amper stil gestaan, het was zelfs voor mij moeilijk om er tussen te komen.....nou dan weten jullie het wel! Hij heeft ons netjes naar het circustheater gebracht, een stukje van 1 km denk ik, het was de moeite J We zijn netjes voor de deur afgezet en toen wilde de chauffeur met ons op de foto voor de gele taxi met het Sister Act bord.

Die mevrouw wilde ook met haar groepje op de foto, dat moest de chauffeur weer doen. Taxi Luchthavenvervoer Zaventem - A-Taxi. Toen wij het theater in gingen, was de chauffeur nog steeds met vrouwen, auto en foto's bezig J de portier van het theater zei nog tegen mij dat wij een gezellige chauffeur bij ons hadden.

Brussel Airport (Bru) // Parkeren, Wifi, Taxi, Auto Huren, Bus ... - A-taxi

De ringleiding deed het heel goed en ik vind dat ik het best aardig heb kunnen volgen. Samenzang lukt niet en ze moeten ook niet door elkaar praten want dan versta ik er ook niks van, maar toch heb ik het grootste deel volgens mij mee gekregen. Taxi Antwerpen Naar Brussels Airport (Zaventem) - A-Taxi. Ik heb er in elk geval super van genoten!! Tot nu toe was dit de vrolijkste musical die ik in mijn leven heb gezien/gehoord, ik zou zo nog een keer willen.

Aan elke kant van de zaal zijn 2 plaatsen en die zitten dan ook nog een heel stuk bij elkaar vandaan. Als je met twee in de rolstoel naar het circustheater wil, dan kan je dus niet gezellig naast elkaar zitten. Ik kon nu gelukkig op een gewone stoel naast Fleur zitten......dankzij de ruil met 2 mensen die naast haar zaten.

Het liefst had ik in mijn rolstoel met de hoofdsteun gezeten, want dan was het kijken beter gegaan. Nu had ik soms dat mijn oog erg heen en weer ging (de nystagmus en doordat ik niet goed kan focussen) als ik mijn hoofd stil kan houden d. m.v. miijn hoofdsteun dan krijg ik het beeld beter stil en helderder.

Iedereen moest voor ons langs om de zaal uit te komen en ja hoor........daar kwamen de gezichten van de fotografen van vanmiddag voorbij en wij werden meteen herkend door die mensen, mijn voorgevoel vanmiddag klopte dus J Na de voorstelling mochten we een foto maken van de cast, dat moest heel snel gebeuren en het is mij gelukt tijdig op de knop te drukken maar echt duidelijk is de foto niet geworden, jammer.

30u hadden besteld maar ons erg lang liet wachten. Om de tijd te doden wilde de portier wel met ons op de foto, dat leverde weer leuke plaatjes op. Om 12 uur kwam de taxi pas pffff.....we waren allebei flink moe en toen moesten we ook nog eerst mee naar Rotterdam om mensen af te zetten, hobbel de bobbel door Rotterdam.

Uiteindelijk lag ik om 01. 50 op bed, doodop natuurlijk maar dat is niet vreemd, zullen jullie met mij eens zijn. Donderdag de Eftelingdag, we zouden om 09. 50u opgehaald worden dus gelukkig hoefde ik niet in alle vroegte op te staan en kon ik een beetje rustig aan doen - Luchthavenvervoer Zandhoven Naar Uw Luchthaven Airport ... - A-Taxi.

Taxi Antwerpen Brecht - Voor Alle Vervoer Van En Naar ... - A-taxi

Tegen 11 uur waren we bij de Efteling en daar stonden de ANWB-vrijwilligers al te wachten en ook Matthijs van de Zonnebloem. Mijn vrijwilligster kwam al snel en we kregen van de ANWB een rugzak mee met daarin de enqueteformulieren (dik pakket), pen, plattegrond, kaart met telefoonnummers voor als we hulp nodig zouden hebben, ontbijtkoek, pakje drinken en 20 euro aan Eftelinggeld......monopolygeld leek het wel, 10 briefjes ter waarde van 2 euro = 20 euro dus! Ik vond het wel jammer dat wij niet als groepje de Efteling in mochten maar ik alleen samen met mijn vrijwilligser Ria.

We zijn eerst naar de Fata Morgana gegaan. Daar was het eerste probleem al, de rolstoelingang is zo steil dat Ria mij niet naar boven kon duwen. Gastvrij zijn ze wel in de Efteling want een medewerker nam mij van haar over en hielp ons ook de boot in en uit.

Ik heb gevraagd waarom niet en dat doen ze dus omdat anders elke keer alle bootjes stil komen te liggen, te veel tijd kost en de wachtrijen groeien. Daarna zijn we in het spookslot geweest, ook dat is een hele onderneming met de rolstoel omdat het over kinderkopjes/keien gaat en de ingang is steil en ook nog eens pikkedonker.

Bij het naar buiten gaan werd Ria verrast door de onverwachts steile uitgang en het was goed dat er een sterke meneer naast ons liep, die even hielp mijn rolstoel tegen te houden. Het is wel grappig want normaal let ik daar niet zo op en vind ik het best hoe ik binnen en buiten kom, maar nu waren we vanuit een hele ander oogpunt aan het kijken en dan ervaar je het toch anders.

Maar als rolstoelgebruiker mag je daar niet in en daar baal ik zo van. Ik kan aan de arm wel een stukje lopen, als het niet druk is dan mag het misschien wel....hoopte ik. Nou, dan gaan wij er naartoe en gaan het vragen, zei Ria. Zo gezegd, zo gedaan......op naar de Droomvlucht.

En ze zetten de loopband niet stil, dan heb ik al een probleem.....hoe ga je zonder evenwichtsorganen een loopband op terwijl je geen houvast hebt......zittend of liggend denk ik J .....grapje natuurlijk, maar dat is al verdomd moeilijk dus. En als er storing is en de karretjes komen stil te hangen een heel eind boven de grond, dan moet ik er via een touwladder uitklimmen.

Luchthavenvervoer Antwerpen Charleroi Airport Luchthaventaxi - A-taxi

Tja, ik maak er nu wel grapjes over maar ik zou het zo ontzettend graag willen en ik begrijp waarom het niet mag, vond het ook heel aardig dat de medewerkster ons zo uitgebreid uitleg gaf, maar ik zat wel met trillende lippen, tranen in mijn ogen en brok in mijn keel.

a.w. ons monopolygeld uitgeven! Ik heb lekker krokant gebakken kiphaasjes met frietjes en diverse groenten (boontjes, peultjes, worteltjes) op en dat smaakte prima. Nu ik er over nadenk....volgens mij hebben we eerst gegeten en daarna naar de droomvlucht geweest. En bij het Ravelijn kaartjes gehaald voor de voorstelling van 4 uur. Contacteer Ons - Transport & Bereik - A-Taxi.

We dachten dat de bui daarna over zou zijn, maar helaas, het was nogal een lange en flink natte bui - Luchthavenvervoer Zaventem - Goedkope Taxi Luchthaven! - A-Taxi. Konden we meteen de regenponcho van de ANWB testen, knalgeel dus we vielen goed op. We zijn toen het sprookjesbos in gegaan en daar viel het mij op dat er helemaal niets is aangepast voor doven/slechthorenden.

Bij een aantal sprookjes staat wel een sprookjesboek met in het kort het sprookje beschreven. VOlgens mij vertellen ze veel meer, maar dat kan ik niet verstaan. Buiten is het natuurlijk lastig een ringleiding aan te leggen maar de sprookjes die binnen zijn, daar zou het goed kunnen. Heb ik ook genoteerd in de enquete.

Daarmee was ons Eftelinggeld op, dat hebben we dus goed besteed J Hierna was het tijd om naar het Ravelijn te gaan voor de show (het was inmiddels droog geworden). Ik had de show 2 jaar terug al gezien en herinnerde mij dat de rolstoelen toen best een eind weg zaten en tegen de achterkant van de show keken.

Nu wilde ik testen hoe het nu voor de rolstoelers is om de show te bekijken. We kwamen weer op dezelfde plaats te zitten met de rolstoelen als toen. In het begin dacht ik dat we weinig zouden zien. De gevechten spelen zich voor de tribune af en dat konden wij vanaf onze plek niet zien.

Luchthavenvervoer Zaventem - Goedkope Taxi Luchthaven! - A-taxi

Volgens mij ging het nu veel anders dan 2 jaar terug en was het nog 'angstaanjagender' het monster spuwde langs alle kanten vuur en stoom. De show was om half 5 afgelopen en we hadden ons eigenlijk om half 5 bij de uitgang moeten melden. Ik had wel netjes toestemming gevraagd om naar de show te mogen en dat mocht (Luchthavenvervoer Antwerpen - A-Taxi).

Er hadden zich al heel wat rolstoelers met vrijwilligers verzameld. Ik hoorde dat de testgroep uit 25 rolstoelers en 25 ANWB-vrijwilligers bestond. Soms kwamen we "collega's" tegen, dat was te zien aan de blauwe ANWB-rugzakjes achter aan de rolstoel of op de rug van de vrijwilligers. Ik had tijdens onze lunch en voor de Ravelijn-show al een gedeelte van de enquete ingevuld, maar was nog niet klaar.

A-Taxi Antwerpen

Groenendaallaan 103, 2170 Antwerpen
03 283 83 93
Click here to learn more

Toen kregen we te horen dat er nog een groepsfoto of een foto samen met je vrijwilliger gemaakt werd. Dus richting de fotograaf, heel leuk trouwens dat dit gedaan werd (Luchthavenvervoer Zaventem - Goedkope Taxi Luchthaven! - A-Taxi). Daarna richting de taxi want die zou al op ons staan te wachten. Voor de andere gasten stonden deze inderdaad klaar maar de taxibus voor Etten-Leur was onvindbaar.

Er is geprobeerd hem naar ons te laten komen maar om de een of andere reden kon dit niet. Het zal ook eens niet bij mij ons zijn dat er van alles gebeurd wat niet gepland is..... - Kenmerken Individueel Bezoldigd Personenvervoer - A-Taxi...ik roep het over mij af denk ik J Uiteindelijk zijn we allemaal goed thuis gebracht en we hebben alle vier een fantastische dag gehad en genoten van alles.

Ik was rond 7 thuis en lag om 8 uur al in bed en ben heel snel in een hele lang slaap gevallen. Ik was zo moe dat ik niet meer kon lopen, ik ben normaal al 'dronken' maar nu was ik stomdronken......dat was ik trouwens na Sister Act al.

En mijn oog heel erg onrustig, pijn in mijn achterhoofd en noem maar op (Taxi Antwerpen Prijzen - A-Taxi). Het was een aanslag op mijn lijf, maar het was dit alles meer dan waard hoor. Ik heb zo ontzettend genoten beide dagen. Ze pakken het mij in elk geval niet meer af en ik heb nu weer de tijd om te rusten.